Sevdiğim Linux Yazılımları 1

Yayınlandı: 20 Şubat 2012 / Bilgisayar, Ekran Görüntüsü, Linux

Bu yazımda size her dağıtım kurulumundan sonra bilgisayarımda mutlaka yer verdiğim bir kaç yazılımdan bahsetmek istiyorum. Pek çok kişinin belki de hiç kullanmadığı bu yazılımları severek kullanıyorum. Pek çoğu küçük uygulamalar olsa da çok işe yarayan yazılımlar.

Screenie

Bu yazılımı daha çok blog yazılarımın görsellerini oluşturmak için kullanıyorum. Depoda mevcut. Küçük ve sevimli bir uygulama. Kendisi ile aşağıdakine benzer bir görüntü oluşturmanız mümkün.

VideoLAN Movie Creator

VideoLAN ekibinden güzel bir yazılım daha. Videolarınızı düzenleyip klipler hazırlayabileceğiniz hoş bir yazılım. Ev kullanıcıları için ideal.

Hugin

Panaromik fotograf çekmek istiyorsanız ancak buna uygun bir makineniz yoksa dert etmeyin. Ardışık çekilmiş fotografları sizin için panoramik fotografa dönüştüren bir yazılım biliyorum! Hugin.

Tellico

Filmlerinizi, kitaplarınızı, müzik cdlerinizi arşivlemek için kullanabileceğiniz güzel bir yazılım. Ben izlediğim filmlerin ve okuduğum kitapların kaydını tutmak için kullanıyorum. Zaman geçtikçe insan izlediği film sayısına inanamıyor. 🙂 Tavsiye ederim.

Pdf Editor

Henüz tam olarak istenileni veremese de küçük çaplı pdf>>ofis belgesi dönüşümlerinde iş görebilen bir yazılım. Elde bulundurmakta fayda var.

Devam edeceğim..

Bir Cevap Yazın

