Neredeyim?

Yayınlandı: 20 Ocak 2012 / Günce/L, Linux
Gözlüğümün sağ camında yer alan ve haliyle sağ çerçevenin cama tutunmasını sağlayan iki piminden biri kırılmış. Bugün gözlüksüzüm. Gözlerim kan çanağı! 😦 Ekrandaki yazıları seçemiyorum. Bunda Linuxtaki True Type mevzusunun da etkisi yok değil ama idare ediyorum şimdilik.
İngilizcedeki alfabenin(!!) 🙂 A-Z sıralamasında olup olmadığını telefonla soran süpersonik bir iş arkadaşım var! :S 🙂 Onun dünyasında latin alfabesinin Z-A diziliminde olabileceği hala büyük bir ihtimal olarak beynindeki yerini koruyor olmalı. Sıralamanın Y-B devamında ise A-Z şeklinde olduğunu söyledim bakalım ne olacak? 🙂
Bir şehrin, insanın yaşam şeklini nasıl katledebileceği ile ilgili çok acı bir tecrübeye sahibim üç yıldır.
Bu aralar işlerimi organize etmekte zorlanıyorum. Neyi? Ne zaman? Hangi zamana kadar? yapmam gerekiyor bir türlü düzgün bir not alma ve onlari takip etme sistemimi oturtabilmiş değilim. Bu da beni huzursuz ediyor. Bir yerde kilitlenecek mişim gibi hissediyorum. Bu sorunu altetmek için kendi ihtiyaçlarıma uygun bir PHP scripti yazmaya karar verdim. Aslında bu tür bir scriptim vardı fakat kendisini PHP 5.2 – 5.3 sürüm farklılığına kurban verdim. Üzülmüyorum çünkü eksiklikleriyle bunu hakediyordu! 🙂
Unutulması gerekenler unutuldu. Asla geriye dönülmeyecek noktalar tespit edildi. Kullanılmış olmanın dayanılmaz hafifliğinde sahte ama yer yer güzel mutluluklara erişilmiş olsa da bütün eski defterler açılmamak üzere kapatıldı.
Yeni ve güzel gelişmeler de olmuyor değil. Puznavaşlima? 🙂
Bundan bahsetmesem olmazdı. LinuxMint 12 kullanıyorum bir kaç haftadır. GNOME Shell ilk çıktığında bizi bekleyen masaüstü ortamı değişikliği açıkçası beni endişelendirmişti. Çok farklı gelmişti o zaman. Ama Linux’un en sevdiğim yani bu olsa gerek. Sürekli ve iyi yöne doğru giden bir değişim söz konusu. OPTIMUS teknolojisi yüzünden GNOME 3 kullanamayacağımı düşünmeye başlamıştım ki LinuxMint kurulumu ile durumun öyle olmadığını farkettim. GNOME 2 gibi güzel ve stabil çalışıyor şu anda.. Eski GNOME sürümlerine göre de oldukça estetik olmuş. Baloncuk menüler vs. çok hoş Özellikle Minty teması ile çok tatlı bir masaüstüne kavuşabilirsiniz. Mate‘i henüz denemedim. Ayrıca Cinnamon‘u da öyle.
Shell extentionlarını da mutlaka kullanmanızı tavsiye ederim.
yorum
  1. susuzirmak dedi ki:

    Çirkinmiş:)
    Geçen günkü ani tepkime çat diye offline oluşunla bu yorumu hak ettin kardeşim..
    Xfce bana yeter daha bi ömür. Ama Android’e Unity ya da GNOME3 denilse bak onu bi düşünürüm işte.

Bir Cevap Yazın

